Jennerın her "#sponsorlu" veya "#reklamlı" Instagram yayınının, Snapchat hikayesinin ya da bir tweetinin; sahip olduğu yüksek etkileşim ve yüksek katılımı nedeniyle, 1 milyon dolarlık geleneksel reklam harcamalarına eşdeğer bir etkiye sahip olduğu anlamına geliyor.
Firma, Kardashian Jenner ailesinin en genç üyesi olan Kylie Jennerı günümüz sosyal medyasındaki en değerli kişişi ve en güçlü influencerı (sosyal medya aracılığıyla insanlarn davranışlarını etkileyen ve değiştirebilen popüler kişi) olarak tanımlayarak, daha önce bu konumda bulunan Beyonceu geride bıraktığını ifade etti. DMarie Analyticsin verilerine göre, Kylie Jennerın sosyal medyadaki büyük başarısı takipçi sayısından değil, paylaşımlarının yüksek etkileşim oranından kaynaklanıyor. Jennerın Facebook, Twitter ve Instagram hesaplarında toplam olarak 155 milyon takipçisi bulunuyor.
Yapılan analizlere göre bu hesaplardan günde ortalama 25,530 takipçi kazanıyor. Şirket yayınladığı raporda, Jennerın sadece son 30 gün içinde tüm sosyal medya hesaplarından 156 paylaşım yaptığı ve bu paylaşımların 186,152,410 etkileşim aldığı bilgisini verdi .Diğer taraftan, iki ay önce kızı Stormiyi dünyaya getiren Jennerın 23 Şubatta mesajlaşma uygulaması Snapchati artık kullanmadığını açıklamasının ardından, sosyal medya şirketinin hisse senetleri 1.3 milyar dolarlık kayba uğramıştı.
05.05.2018 11:13:00