MAGAZİNHaber Girişi : 05 Mayıs 2018 11:13

Her paylaşımı bir milyon dolar değerinde

Her paylaşımı bir milyon dolar değerinde
Sosyal medya analizi şirketinin yayımladığı rapora göre, Kylie Jenner’ın her bir paylaşımının değerinin 1 milyon doların üzerinde olduğunu ortaya koydu.
ABD’li D’Marie Analytics isimili sosyal medya şirketi, reality show yıldızı Kylie Jenner’ın her bir sosyal medya paylaşımının reklam değerinin 1 milyon doların üzerinde olduğunu açıkladı.
Jenner’ın her "#sponsorlu" veya "#reklamlı" Instagram yayınının, Snapchat hikayesinin ya da bir tweet’inin; sahip olduğu yüksek etkileşim ve yüksek katılımı nedeniyle, 1 milyon dolarlık geleneksel reklam harcamalarına eşdeğer bir etkiye sahip olduğu anlamına geliyor.
                            
Firma, Kardashian –Jenner ailesinin en genç üyesi olan Kylie Jenner’ı günümüz sosyal medyasındaki en değerli kişişi ve en güçlü influencer’ı (sosyal medya aracılığıyla insanlarn davranışlarını etkileyen ve değiştirebilen popüler kişi) olarak tanımlayarak, daha önce bu konumda bulunan Beyonce’u geride bıraktığını ifade etti. D’Marie Analytics’in verilerine göre, Kylie Jenner’ın sosyal medyadaki büyük başarısı takipçi sayısından değil, paylaşımlarının yüksek etkileşim oranından kaynaklanıyor.  Jenner’ın Facebook, Twitter ve Instagram hesaplarında toplam olarak 155 milyon takipçisi bulunuyor. 
                    
Yapılan analizlere göre bu hesaplardan günde ortalama 25,530 takipçi kazanıyor. Şirket yayınladığı raporda, Jenner’ın sadece son 30 gün içinde tüm sosyal medya hesaplarından 156 paylaşım yaptığı ve bu paylaşımların 186,152,410 etkileşim aldığı bilgisini verdi .Diğer taraftan, iki ay önce kızı Stormi’yi dünyaya getiren Jenner’ın 23 Şubat’ta mesajlaşma uygulaması Snapchat’i artık kullanmadığını açıklamasının ardından, sosyal medya şirketinin hisse senetleri 1.3 milyar dolarlık kayba uğramıştı.
Etiketler : sosyal medya
Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.